1. Ski på Lions Juletrehogst 10. desember.

23 november, 2023 av Peder Vatn Austad
Marked ved juletrehogst

På søndag den 10. desember inviterer vi deg til å delta i en spennende en-dags adventsleir i Hebekskogen. Speidere fra 1. Ski speidergruppe vil være med på den årlige juletrehogsten arrangert av Lions Club Ski.

Vi vil være til stede ved Lions’ juletrefelt ved Radiostasjonen og delta i ulike speideraktiviteter for å vise frem speiding og skape en morsom opplevelse for alle som deltar. Dette er også en flott mulighet for de som er nysgjerrige på speiderlivet til å bli kjent med oss og lære mer om hva speiding handler om. åre speidere vil være tilgjengelige for å gi deg en smakebit på speiderlivet. Hvis du har lyst til å bli med på vårt eventyr, er dette en flott anledning til å møte oss og oppleve gleden ved å være en del av speidersamfunnet.

Hovedattraksjonen er selvfølgelig juletrehogsten. Lions Ski tilbyr et imponerende utvalg av vakre trær som du kan hogge selv. Ta med familien og nyt en dag ute i skogen mens du velger det perfekte juletreet for ditt hjem. Ved å delta støtter du også en god sak, da inntektene fra salget går til veldedige formål støttet av Lions Ski.

Vi håper å se deg i Hebekkskogen den 10. desember. Velkommen til en hyggelig dag fylt med julestemning og speiderglede!

Lions sin side: https://ski.lions.no/V%C3%A5rt%20hovedarrangement/